Så här gör du en felanmälan

Det finns olika sätt att göra en felanmälan. Du kan själv registrera din felanmälan på Mina sidor eller kontakta vår kundtjänst. Vi rekommenderar att du loggar in på Mina sidor genom att klicka på länken nedan och skapa en felanmälan. Kontakta kundtjänst om du behöver hjälp med inloggningsuppgifter.

Felanmälan via Mina sidor

Klicka här för att logga in på Mina sidor>>

Felanmälan via telefon

Ring vår kundtjänst som tar emot er anmälan: 0454-819 00. Därefter tar vår personal kontakt för åtgärd.

Felanmälan via e-post

Lämna en detaljerad felbeskrivning och skicka till: info@karlshamnsbostader.se

Följande måste finnas med i felanmälan via mejl:

  • Förnamn och efternamn
  • Adress
  • Telefonnummer
  • Beskrivning av fel
  • Information om ev. husdjur
  • Information gällande huvudnyckel – får vår personal gå in när du inte är hemma?

Vad händer sen?

Akuta fel prioriteras!

När man nu gör en felanmälan registreras den direkt i vårt register. Vårt mål är att kunna åtgärda felen så snabbt, korrekt och effektivt som möjligt. När ett fel är registrerat blir du kontaktad av vår personal för vidare besked inom 2 arbetsdagar. Vid akuta fel under dagtid 07:00-16:00 blir du kontaktad så snart som möjligt.

Återkoppling

När det anmälda felet är åtgärdat får du bekräftelse på att arbetet är utfört. Det sker muntligt om du är hemma när vi åtgärdar felet, eller via sms, e-post eller brev, beroende på vilka kontaktuppgifter du lämnar.

Akuta fel utanför ordinarie öppettider och på helger?

Fastighetsjouren kan alltid nås via vår växel 0454-819 00.

Vår jourtjänst hjälper även till vid utelåsning. Om du är utelåst debiteras du 800 kr för upplåsning. Låser du in din nyckeltagg i tvättstugan kostar det 500 kr för upplåsning på kvällar och helger.

Den här sidan använder cookies för att ge dig en bättre användarupplevelse. Genom att använda sidan godkänner du detta. (Klicka för att stänga)

Vi håller stängt för besök!

För att minska risken för smittospridning av Coronaviruset Covid-19 håller vi stängt för besök. Vi åtgärdar för närvarande endast akuta fel. Vi finns tillgängliga på telefon och mail under ordinarie öppettider. Kontakta oss gärna med dina frågor!