Så här gör du en felanmälan

Det finns olika sätt att göra en felanmälan. Registrera serviceorder på Mina sidor eller ring vår kundtjänst Alla alternativen fungerar utmärkt. Vi rekommenderar att du loggar in på Mina sidor genom att klicka på länken nedan och skapar en felanmälan. Kontakta vår kundtjänst om du behöver hjälp med inloggningsuppgifter.

Klicka här för att logga in på Mina Sidor>>

 

Felanmälan via telefon 0454 – 81900

Ring vår kundtjänst som tar emot er anmälan. Därefter tar vår personal kontakt med er för åtgärd. Telefon 0454 – 81900

Felanmälan via e-post

Lämna en detaljerad felbeskrivning och skicka till: info@karlshamnsbostader.se

 

Vad händer sen?

Akuta fel prioriteras!

När man nu gör en felanmälan registreras den direkt i vårt register. Vårt mål är att kunna åtgärda felen så snabbt, korrekt och effektivt som möjligt.

När ett fel är registrerat blir du kontaktad av vår personal för vidare besked inom 2 arbetsdagar. Vid akuta fel under dagtid 07:00-16:00 blir du kontaktad så snart som möjligt.

Återkoppling

När ditt fel är åtgärdat får du bekräftelse på att arbetet är utfört. Det sker muntligt om du är hemma när vi åtgärdar felet, eller via sms, e-post eller brev, beroende på vilka kontaktuppgifter du lämnar.

Akuta fel på kvällar (16:00-08:00) och helger. Ring vår fastighetsjour 0454-81900.

Vår jourtjänst hjälper även till vid utelåsning. Vid utelåsning debiteras du 800 kr för upplåsning. Låser du in din nyckeltagg i tvättstugan kostar det 500 kr för upplåsning på kvällar och helger.

Den här sidan använder cookies för att ge dig en bättre användarupplevelse. Genom att använda sidan godkänner du detta. (Klicka för att stänga)

Felmeddelande på Mina sidor

För tillfället har vi problem i vårt fastighetssystem. Ibland kan det stå att du har obetalda hyror trots att de är betalda. Vänligen bortse från dessa. Vi arbetar på att lösa detta så snabbt vi kan.