Så här gör du en felanmälan

Det finns olika sätt att göra en felanmälan. Du kan själv registrera din felanmälan dygnet runt på Mina sidor eller ringa vår kundtjänst när vi har öppet. Kontakta kundservice om du behöver hjälp med inloggningsuppgifter. Öppettider kundservice: mån, tis, tor och fre kl. 09:00-14:00. Onsdagar håller vi stängt.
OBS! Pga rådande omständigheter med Covid-19 tar vi just nu endast emot akuta felanmälningar.

Felanmälan via Mina sidor

Klicka här för att logga in på Mina sidor>>

Felanmälan via telefon

Ring vår kundservice som tar emot er anmälan: 0454-819 00. Därefter tar vår personal kontakt för åtgärd. Öppettider: mån, tis, tor och fre kl. 09:00-14:00. Onsdagar håller vi stängt.

Felanmälan via e-post

Lämna en detaljerad felbeskrivning och skicka till: info@karlshamnsbostader.se

Följande måste finnas med i felanmälan via mejl:

  • Förnamn och efternamn
  • Adress
  • Telefonnummer
  • Beskrivning av fel
  • Information om ev. husdjur
  • Information gällande huvudnyckel – får vår personal gå in när du inte är hemma?

Vad händer sen?

Akuta fel prioriteras!

När man nu gör en felanmälan registreras den direkt i vårt register. Vårt mål är att kunna åtgärda felen så snabbt, korrekt och effektivt som möjligt. När ett fel är registrerat blir du kontaktad av vår personal för vidare besked inom 2 arbetsdagar. Vid akuta fel under dagtid 07:00-16:00 blir du kontaktad så snart som möjligt.

Återkoppling

När det anmälda felet är åtgärdat får du bekräftelse på att arbetet är utfört. Det sker muntligt om du är hemma när vi åtgärdar felet, eller via sms, e-post eller brev, beroende på vilka kontaktuppgifter du lämnar.

Akuta fel utanför ordinarie öppettider och på helger?

Fastighetsjouren kan alltid nås via vår växel 0454-819 00.

Vår jourtjänst hjälper även till vid utelåsning. Om du är utelåst debiteras du 800 kr för upplåsning. Låser du in din nyckeltagg i tvättstugan kostar det 500 kr för upplåsning på kvällar och helger.

Den här sidan använder cookies för att ge dig en bättre användarupplevelse. Genom att använda sidan godkänner du detta. (Klicka för att stänga)

Problem med fiber i Mörrum

Just nu är det många i Mörrum som inte har tillgång till fiber. Felet beror på att en kabel grävts av. Arbetet med att återställa felet pågår för fullt. Har ni frågor? Kontakta Karlshamn Energi 0454-818 00.