Våra löften

Kontakt och tillgänglighet

Det ska vara lätt att komma i kontakt med Karlshamnsbostäder. Som hyresgäst och kollega ska du alltid få ett respektfullt bemötande. Du ska vara säker på att personalen behandlar alla hyresgäster och kollegor korrekt och med hänsyn.

Snabb återkoppling

Du ska få snabb återkoppling av ditt ärende. Arbete ska utföras på överenskommen tid och vara fackmannamässigt utfört.

Trygghet och information

Du ska känna att du bor i en trygg och säker miljö. Du ska som hyresgäst känna dig informerad om vad som händer i ditt bostadsområde och via vårt boinflytande kunna vara med och påverka.

Trivsel

Vi ska skapa förutsättningar så att vår personal och våra hyresgäster vårdar den yttre och inre miljön för alla hyresgästers trivsel.

Den här sidan använder cookies för att ge dig en bättre användarupplevelse. Genom att använda sidan godkänner du detta. (Klicka för att stänga)

Stor vattenläcka på Stationsvägen

Vattnet är nu avstängt till både Stationsvägen 2A och 2B i Mörrum. Karlshamn Energi kommer att sätta ut två tankar för dricksvatten till er som bor här under dagen. Arbete med att åtgärda läckan kommer att påbörjas måndag.