Öppna meny

Uppgradering av Telias TV-tjänster

Från den 6 maj uppgraderar Telia sina TV-tjänster. Detta innebär att du som har en TV-box av märket Arris (den runda modellen, se bild nedan) behöver starta om din box och logga in på nytt för att din TV-box ska fungera. Telia har skickat ut information om denna uppgradering via brev/e-post till den adress/mailadress du har registrerat när du blev kund.

Så här gör du:

  • Starta om din TV-box från och med den 6 maj.
  • Logga in med BankID eller dina inloggningsuppgifter för Telia Play via dator eller mobil enligt instruktioner som Telia skickat ut.
  • Saknar du BankID eller inloggningsuppgifter till Telia Play? Ring Telia på telefon 020-20 06 00 (vardagar kl. 09:00–17:00)


TV-box av märket Arris

Den här sidan använder cookies för att ge dig en bättre användarupplevelse. Genom att använda sidan godkänner du detta. (Klicka för att stänga)